pátek 13. dubna 2012

Šílenství Hunger games pokračuje


Jak jsem tak bloumala a hledala pro vás něco zajímavého na internetu, našla jsem něco "mánie" Hunger games. Popravdě mi to trošičku připomíná šílenství, které probíhalo u Twilight ságy. Doufejme, že se někde u maloobchodníků (větnamců), nenajdeme kondomy s motivem Hunger games. No třeba by se to nikomu líbilo. Hmm dívka v plamenech... :D:D:D 



Níže například můžete vidět Barbie od Matela jako Katnis. Tvůrci panenky se prý snažili zachytit co nejvíce detailů. Obleček, která má Barbie na sobě, má být přesně ten samý jako měla Katniss v aréně.  Že by si malé holčičky místo na hraní na nákupu hráli jak se nejlépe pozabíjet? No jak je vidět všechno je možné. 



PS: Všimli jste si malé brože reprodrozda? Tvůrci si opravdu museli s panenkou pohrát :D

Barbie by se měla v nejbližší době objevit na zahraničních pultech. Jsem zvědavá jestli se objeví i u nás.



Dále jsem objevila další zajímavé doplňky. Například náhrdelník s Peetou a reprodrozdem nebo přímo brož z reprodrozdem. Našla jsem i oranžový batoh s číslem 12. A na českých internetových stránkách! Sice cena byla si 500 kč, ale když bude někdo náhrdelník opravdu chtít, pár stovek ho nezabije :D.




Nebo si můžete koupit dokonce strategickou hru HG. Ale co se mi hrozně líbí a ani to není drahé (90 kč) je tato záložka s Galem. Hmmmm
Omlouvám se, že jsou obrázky v takové kvalitě, ale lepší sem nenašla. V případě, že by si někdo chtěl nějakou tu ozdůbku koupit přikládám i odkaz, kde jsem HG doplňky našla.



PS: Věřte mi být ta brož s reprodrozdem trochu levnější už jí mám doma!

Je toho mnohem víc, ale musela bych u počítače prosedět fůru času. Tak se jukněte sami jestli chcete snad se vám něco bude líbit ;).


7 komentářů:

  1. Všimla jsem si jedné fascinující věci. Na jednu stranu nad takovými věcmi kroutím hlavou (třeba takový polštář s Peetou) a říkám si jaká poblázněná chudinka by si něco takového fanouškovského koupila. Na druhou stranu ale vážně chci tu brož! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já občas taky. Když jsem viděla třeba kondomy s Edvardem (nedělám si srandu) to už je opravdu trochu přehnaný, ale ta brož...:*

      Vymazat
  2. Uznávám - mám Twiligh ságu ráda. I Harryho Pottera.. a i Hunger games!:D A spousty jiných filmů.. a bylo by fakt boží, mít doma věci s motivy oblíbench filmů, ale na to by člověk musel mít miliony.:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi tak nějak :D. Ale zatím jsem po ničem s filmu tak netoužila, protože kouzelnická hůlka, nebo povlečení s Jacobem není moc praktické (no to povlečení možná jo), ale ta brož s reprodrozdem je fakt pěkná a určitě by se mi hodila na kabátek :). No opravdu, mít tak ty miliony...

      Vymazat
  3. vypadá to opravdu na hodně podobnou mánii :D a mě teda mrzí, že jsem ještě ani jeden díl nečetla, celkem se i stydím, ale nějak jsem se k nim ještě nedostala, ale jednou na ně řada určitě přijde:)

    OdpovědětVymazat
  4. hej... ta brož je fakt krásná :)

    OdpovědětVymazat